Tuesday, April 07, 2009

Perpisahan...

Posted by Tengku Ibrahim on 8:25:00 AM

Assalamualaikum... Anda mungkin menyangka bahawa kek ini mungkin untuk majlis hari lahir,tapi sebenarnya kek ini adalah merupakan simbol perpisahan saya dengan keluarga angkat saya di Senggarang , Johor. Saya sendiri pun sebenarnya tidak menyangka bahawa mereka akan mengadakan suatu majlis buat saya.Sebenarnya saya mengenali mereka tidak begitu lama tetapi perhubungan kami seolah-olah telah saling mengenali selama 100 tahun,masya-Allah.Segala jasa baik mereka tidak dapat saya lupakan dan balas kerana telah menganggap saya seperti salah seorang dari ahli keluarga mereka.Insya-Alah,jika berkesempatan saya akan pergi juga melawat mereka suatu hari nanti....

Gambar di atas adalah merupakan salah seorang sahabat saya,namanya Anuar@Ateng.Dia juga merupakan salah seorang yang hadir pada majlis tersebut...Gambar ini diambil ketika kami semua sudah makan....saje jer sebab dia posing macam coz kate nak takle awek ganu,he he...



Orang yang memakai baju melayu ini plak adalah merupakan sahabat baik dan saudara angkat saya.Orangnya memang baik dan hensem plak tuu.Itulah sedih beb kena tinggalkan semua kawan2 baik,tapi nak wat cam ne dah suratan takdir.

Johor telah memberi seribu satu kenanangan keatas diri ini.Di sanalah tercatat segala pahit manis kehidupan yang memberi seribu satu pengajaran...

Sebenarnya,banyak lagi yang mahu diluahkan tetapi apakan daya sudah tiada modal lagi.
Sekian wasalam,
Daripada : tEnGkU



1 comments:

salam..mcm knl la kek n umah 2.hehe..bgs blog kamu ni..klau de mse akak msti tgk jap..byk info.truskan yek.hehe-kak fiza

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site