Wednesday, April 01, 2009

Temuduga Darul Quran [DQ]

Posted by Tengku Ibrahim on 12:44:00 AM

Alhamdulillah,bersyukur kepada Ilahi kerana dengan limpah kurnianyer selesai sudah temuduga saya pada hari ini yang bermula pada jam 8.30 pagi di Kompleks Seri Iman.Pada mulanya saya telah diuji dengan ujian bertulis yg telah dipecahkan kepada 2 bahagian iaitu bahasa arab n tajwid.Setiap bahagian hanya diberi masa 10 minit sahaja untuk menjawabnya......

Kemudian saya telah diuji mengenai peribadi diri saya sekaligus diberi ayat hafazan..... Ayat hafazan saya ialah muka surat 1 pd juzuk 11... Subhanallah belit jugak lidah nak menghafaznyer iaitu di surah attaubah.

Di sini saya telah menemui rakan2 seperjuangan saya dari pelbagai sekolah2 dari Terengganu seperti Imtiyaz,Durian Guling dan Mahmudiah......

Mudah-mudahan perjuangan kami semua pada hari ini tidak sia2 dan beroleh rahmat dari yang Esa....Insya-Allah~Aminnn

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site